Kamis, 09 April 2009

Tagged by aleena! the psycho leech queen

Aleena....

1. Apakah hubungan awak dan dia?
kwn yg sama2 gila

2. 5 impressions terhadap dia?
super duper genius psychotic leech loving vios driving leech queen

3. Perkara paling memorable yang dilakukan kat awak?
dia kasi number telefon hahhaa

4. perkara paling memorable yang dia kata pada awak?
"bongok" dan "Idzham Psycho"

5. Kalau dia kekasih awak.. awak akan...?
hmmmmmmmm..... saya akan jadi boyfriend dia la hahaha bodo lah soalan ni 
oh, btw, dia dah ada boyfriend

6. Kalau dia jadi musuh awak.. awak akan..?
saya akan cuba buat peace treaty dan sebuah alliance supaya lebih maju! haha

7. Kalau dia kekasih awak..
kenapa soalan ni mcm berulang

8. Kalau dia musuh awak.. mungkin kerana:
Saya gelap, dia putih

9. overall impression ttg dia?
mabuk

10.The most desirable thing to do to her?
hmmmm ask her to buy me food

11. Apakah awak rasa tentang pandangan org terhadap awk?
saya ni gelap

12. the character of you for yourself?
unique hahahaha

13. On contrary, the character you hate about ?
dishonest

14. The most ideal person you want to be with?
hmmm i really dont know

15. For people who like you, tell sumthing about them.
kalau dah kacau Hi, leh kenal kat sms, kasi lah nama haha

16/. Ten people you tag: eh jom tukar soalan
list down ten people haha takyah tag2 eh
1. Ikyn
2.Pipaa
3.Faiz
4.Naderk
5.Sheikh
6.Dina
7.Syiraa
8.Oozie Osbourne
9.Aleena!
10.Belle

17. no 2 ade hubungan dgn sape?
Universiti Teknologi Petronas

18. is no 3 male or female?
Male

19. if no 5 and no 7 ade relationship?
SUPER GENIUS COUPLE WITH SUPER GENIUS KIDS haha

20.Macam mane dgn no5 dan no 8 pula?
Super cute haha

21.. no 4 single kah?
Dia kata dia single, tp sedang mencari, tak jumpe2

22. aleena gila terdelete soalan ni, meh aku wat soalan haha
No 9 suka siapa?
idzh**, 
yg penting bukan aku

23. say sumtin about no 6?
GIGI cantek haha tak abis2

24. no 9 kelakar tak?
Mabuk
25.kenapa nombor lain2 takde kena plak ni? haha (soalan ni tak wujud)


dah aku malas nak wat lagi, 
aku buat ni sebab
ALEENA PAKSA haha
kesian aleena

Rabu, 08 April 2009

Auto?

On the 7th of April 2009
I hit a car at the parking lot
dah jgn tanya lagi................


adalah cat kuning skit2


dahlah aku selalu tak rasa mcm manusia dengan mak bapak aku sejak results
sekarang dah accident aku rase aku bukan manusia lagi dah
bodoh sangat ke aku ni? ni semua salah amalina
haaaaaaa
aku tak tau lah nak kata apa
aku dulu mintak repair basikal nak exercise
taknak kasi....................
sekarang keter dah accident sebab aku nak gi gym untuk TUJUAN YG SAMA
salah siapa sekarang??
padan muka haha


Kutuk2 lagi orang tak belajar kimia kat sekolah
padahal setiap hari baca
BM kuat tido pun aku dapat 1
BI aku baca litrature je pun aku dapat 1 GCE pun 1!!!!!
Kimia siang malam pagi petang duk pegang buku kima pun aku bleh dapat 3

kutuk lagi
kutuk lagi belakang2

RAYA JE LAH AKU BALIK!
KUTUK PUAS2 SATU TAHUN PUN TAKPE!

Selasa, 07 April 2009

3 in 1

Masalah tido masih menghantui aku haha


Saturday 4th of April 2009

I didnt slept
at 6am plus i gave sheikh an SMS whether he wanted to go to the edufair or not
He said yes and so i told him i will pick him up at 11am
At 10.30 i was at Faiz's house to pick him up
Then at Siti Haidar's House haha Haidar la
Then Perling!
Then we went to Petronas BBU
to wait for Syed Mohamed
and waited for him to escort us to his house
So we hang out at his house since syarafi was also there
The all 6 of us went to angsana, yes 6
4 lucky humans at the rear seats haha
Oh, i drove the lucky red car, the MERC! haha
Then at angsana, there was pretty much nothing
and it was like a school reunion
yg aku tak faham, UPU dah tutup, kenapa baru nak ada fair ni? cam kelakar je haha
but for Private University, ada lah opportunity
oh, i went to a UniKL booth and the guy wanted to give me an interview haha for MIAT yay!
after all the hugging seeing old friends again haha
i cant list down how many i've met up with, there were too many!
We went to jusco tebrau afterwards
We didnt went for lunch first,
we went to buy tickets, my gosh the line was a like 1k long haha
And so we Qued up. While Queing up, i went to play Taiko Drum Master! haha
because it was near.
We also didnt quit calling the booking line
We got through and got good tickets for fast and furious 4.
We were already half way, but then we just got out of the Que went to the advance booking counter! yay!!! haha dah dapat ticket
and so we went for lunch!
mamak kat jusco tebrau penipu, charge aku rm10, nasib baik makan sedap haha
after lunch we went into the theater and watch the movie
MOVIE GILA BEST WEH!!! haha



After the movie we all went home and i had to send them
first top BBU, it was already 6.50 when we arrived there haha
then perling it was araound 710
Then Faiz said, speed ijam
so i did, at perling highway, the speed limit was 60Kph, i went 140kph haha
other drivers went around 100kph
then at jalan skudai 120kph haha
nasib baik takde polis weh hahaha
then sent Faiz at Sri Pulai, sent Haidar at Pulai Perdana
then i went home


5 of April 2009

Pipaa teringin nak gi edufair
and i wanted to send some stuff kat edufair haha
and so we went to edufair
seriously, the 2nd time i went there dah tak sesak sgt la
but still, taktau nak wat apa haha
so it was like 5 minutes there oh i met up with Khasbi
then we decided to eat
and we went to tebrau instead for lunch
Pipaa pun lihat bukit nak masuk parking di tebrau haha
Then first que kat Movie dulu, nak tgk Talent Time!! haha
namun hasrat pipaa tak tercapai, kerana
Talent Time paling awal pukul 6.45ptg
pipaa terus berusaha dan bercadang nak menonton movie itu di City Square pula
dan nampaknya, tidak tercapai juga
apabila telefon
City Square hanya ada pukul 6,8 dan 10 pm sahaja
Kemudian kami pergi makan di Black Canyon haha
sedap makan kat situ
pipaa order lemonade
aku pun try sikit
GILA MASAM!!! ARGHHHH hahaha
namun pipaa tetap menahan tahap masam air tuh haha


Nasi 4 segi aaaaaarrh!!! haha

Kemudian kami pergi toys r us haha
monyet,panda dan mcm2 teddy bear comel2 kat situ haha takde keje
dan mulai hari itu, saya telah menjadi Ahli Toys R US!! haaha
Balik, kami singgah di Pelangi
dah 9 tahun tak gi Plaza Pelangi haha lama gila
ada mcm2 juga di pelangi
pipaa gi beli DVD Slumdog Millionaire dan Xmen Origins
aku tak beli apa2 haha
pipaa belanja kek! haha
Kemudian kami pun balik
Cuaca begitu cantik sekali on the way balik, baru lepas ujan dikatakan haha


6 april 2009

Faiz sms, ajak keluar makan
dia nak keluar dgn "kawan" dia haha
lalu kul 945pg, di berada di depan rumah dalam keretanya dengan
"kawannya" hahahahahahah
Dan faiz belanja Johnny's dan aku tetibe bleh tersalah order plak
and terhantuk kepala aku
then faiz hilang parking ticket haha
Dia pun pergilah report kat info counter
but then, terus takyah bayar parking ticket haha
dende pun tak
then faiz antar balik rumah.
Around 3 pula hantar adik ke sekolah
then aku gi ronda2 taman u, then beli DVD
Slumdog Millionaire (curious nak tau kenapa movie ni org kata best haha) dan XMen origins.
Seperti kebanyakkan korang dah baca kat blog pipaa, xmen origins tak siap, mmg betul pun tak siap, sedeh seh aku... :( haha
dan aku gi Rumah hasif! nampaknya, beliau begitu ceria! satu kaum dikatakan, kaum2 spm tak cemerlang tp okay. hehe
hmmm
then malam saya menonton Slumdog Millionaire
mmg patut menang
citer best giler!!! sape tak tgk mmg rugi.
Amitabh Bachan! haha


*masa dia muda


Kamis, 02 April 2009

The Fast and The Furriest?

FORMS ARE COMING!!, YAY haha

The chaotic past sleeping disorder is haunting me.................again
I keep getting bad dreams each time i sleep
I dont remember them though haha
But what i remember though
I get pain in the ass headaches
each time i wake up
As some headaches come and go even though i'm fully awake
Blurry images come in sight
Diagnose me soon to be doctors!!!
What should i do? haha

I have lost the appetite to eat, literally
except for pasta haha or any other bake food
such as bake pasta?

My body is slowly controlling my brain
Its sucking me into the black hole of negativeness
Falling into the dark side of the force
I am Darth Maji haha
(sesiapa yg memahami star wars, mereka akan faham apa yg saya maksudkan)
Gosh i need exercise

The only exercise I get lately is exercise for the brain
by playing pain in the ass Video Games by putting them in hard mode

Fast and Furious already out in cinemas, i feel like watching it this weekend
or should i wait for pirated Blu-Ray? haha
oh well
siapa nak join bgtau, Jusco tebrau, satu kepala rm5, hantar dan ambil di rumah haha
kemungkinan besar kereta MERAH haha kereta FAVOURITE korang!

There's an edufair at angsana this saturday
what's the point of having the internet then? haha
Make good use of ur money people!
internet needs money!

Dreams, i hope the next dreams arent horror ones
how about dreaming of a bentley? haha
arhh i cant believe the british bentley are owned by germans, VW haha

Let's look at something that is still British, Aston Martin!! ooooo haha

I never thought they would make a Red DBS, i've seen an orange one before
But a red one? the world is just awesome haha I also cant believe, how the heck Alfa 159
can keep up with James Bond's DBS in Quantum of Solace? There's no way that could happen
haih... movies haha

People that go for style over function are noobs
People that go function only are even noobier haha No offence people
But people who goes for both, those are the non-nooby ones

Here's a car that has both

This is a Maserati Quattroporte
repeat after me, Koooaaaarrrttoeporteh haha
It looks like a supercar
It acts like a supercar
It is from a breed of a supercar manufacturer, Ferrari
but it's not a supercar,
ITS A FAMILY SUPERCAR hahahaha

Where will the kids sit if i buy a two door supercar? haha
This is why the Quattroporte exist haha
I get to drive it as if i'm still 12 and the kids get to sit at the back haha

haha enough of raging berangan
since i didnt got mara scholarships to further Automotive Engineering in Germany
I better find ways to buy me one of these cars one day haha
SUNDAY, COME TO PAPA!

TAGalok

1. Apakah benda yang palingg penting dalam hidup kamu?
Cars

2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
Hair Rebonding!

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
Vegass haha

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
tak pernah serious, semua tipu aku haha

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
kadang kala

6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?
i forgot the name

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
T3

8. Nama penuh anda?
Muhammad Idzham

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
Ikyn, Aleena, Pipaa, Khaidir, Fab, Faiz haha

10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
Infinite

11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?
Ikyn, Faiz, Aleena, Khaidir, Pipaa, Naderk,BURST and sape lg eh haha

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
Kadang kala

13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?
Sepang 456 April!

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
Beliau seorang Vampire!! haha

15. 8 perkara yang saya gilai..
Kereta
Kapal Terbang
Duit
Playstation!
Computer
nVidia
Panggung Wayang
Lesen kereta!

16. Pelukan atau ciuman?
Dua2 hahaha

17. 8 buah buku yang paling baru di baca?
T3, Top Gear, Top Gear, Motor Trader, Top Gear, Max IT, Top Gear, Top Gear

18. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
1000 tahun
kabus ribut
royal jelly
the chemistry (between us)
mati hidup kembali
ngilu
biarlah
Frank sinatra

19. mari main TAG 8 orang lain..

aleena, aleena, aleena, aleena, aleena aleena, aleena, aleena haha