Sabtu, 21 Februari 2009

Driver's license

Kepada rakan2 yg dikasihi sekali,
saya faham perasaan anda jika anda mendaftar dengan Institut Memandu Bunga Raya
yang menawarkan kursus memandu seperti yang ditawarkan oleh JPJ
Saya tahu anda semua menyesal daftar ngan tempat ni hahahahaha
okayh
Saya berdaftar pada bulan november betul2 lepas spm
saya sudah pun test pada hari isnin, 16hb feb 2008 (blan 2 baru nak test? curse u bunga raya haha)
saya pun lulus dgn gelabah haha
dan sudah pun berlalu 5 hari dari hari tersebut dan saya masih tak dapat lesen saya lagi haih..........

~!@#$%^&*()_+!@#$%^&*()_!@#$%^&*()_!@#$%^&*()_!@#$%^&*()!@#$%^&*&^%$#@!#$%^&*&^%$#$%^&*(*&^%$#@#$%^&*(&^%$#@!@#$%^&*(*&^%$#@!@#$%^&*&^%$#@!@#$%^&*(&^%$#@!@#$%^&*&^%$#@!@#$%^&*&^%$#@!@#
terima kasih kerana melihat simbol2 mencarut saya haha
yes, nerds can swear haha


dan hari ini Ayah pula berkata, bukanya ada beza pun kau ada driving license ke tak.............

Setelah mendengar kata-kata tersebut, hati saya terluka sebesar-besarnya, seolah-olah dunia takde makna lagi dah haha
haih...................
kerana
hari itu ibu kata bleh repair basikal
lepastu dia kata ada basikal nanti merayap, dah ada lesen memandu dah cukup dah
dan ayah pula berkata ada lesen atau takde lesen takde beza...........

haih.............
yang mana satu cerita betul ni wahai ibu bapaku?

mereka takde rasa simpati ke?
gosh i feel like crying haha

If my resuls are eligible enough to go to europe, i'm going mummy and daddy! dont miss me haha

If they wont let me go, if i lose myself, i might kill myself, literrally haha

Tidak ada komentar: