Rabu, 08 April 2009

Auto?

On the 7th of April 2009
I hit a car at the parking lot
dah jgn tanya lagi................


adalah cat kuning skit2


dahlah aku selalu tak rasa mcm manusia dengan mak bapak aku sejak results
sekarang dah accident aku rase aku bukan manusia lagi dah
bodoh sangat ke aku ni? ni semua salah amalina
haaaaaaa
aku tak tau lah nak kata apa
aku dulu mintak repair basikal nak exercise
taknak kasi....................
sekarang keter dah accident sebab aku nak gi gym untuk TUJUAN YG SAMA
salah siapa sekarang??
padan muka haha


Kutuk2 lagi orang tak belajar kimia kat sekolah
padahal setiap hari baca
BM kuat tido pun aku dapat 1
BI aku baca litrature je pun aku dapat 1 GCE pun 1!!!!!
Kimia siang malam pagi petang duk pegang buku kima pun aku bleh dapat 3

kutuk lagi
kutuk lagi belakang2

RAYA JE LAH AKU BALIK!
KUTUK PUAS2 SATU TAHUN PUN TAKPE!

2 komentar:

blubb155 mengatakan...

tak nmpk pown scratch ! hahaa.. urmm. saba2. relax..

Nurulhuda Mohd Mohsin mengatakan...

uhhh sabo idzham
aku pny result kan lg trok dr kau ye x???