Sabtu, 02 Mei 2009

Bersyukur

Hahha
Hmmm
i was just browsing myspace, i saw pics of people of HK
one word, Awesome
i wish i was there haha
nampaknya aku takde supreme memories dari samura
except for burning sumting hahaha
honestly, that was FUN!
and i will never ever do it again in my life
its verrrry dengerous!

oh well
It seems that Universiti Malaya Asasi people
Among them from samura
aku sorang je tak stret A dapat hahahahha
minggu ke-3 dah keluar JPA MARA semua
tinggal aku sorang je la kat UM hahah
SYUKUR! SYUKUR! bukan cikgu syukur. SYukur sgt aku dapat UM
TERIMA KASIH CIK ALEENA kerana membantu saya dgn memberi petunjuk dan mendoakan(memaksa pada awalnya haha) saya masuk UM
THANK U!
Setelah memikirkan byk yg asasi akan bla ke luar negara!
Takpe2, BURST ADA kat situ, dia buat Asasi Jepun hehee
masih ada kawan nak berfoya-foya, baca comic, main game
my beloved Kamil Hakim atau Burst hahaa(aku bukan gay haha)
Kamil Hakim, seorang rakan yang sentiasa ceria dan genius
Sekali belajar terus masuk,
to me, He is the most Gifted Person i've known in my life
He has the brains of steel
The heart of a true Gamer,
and now he's speaking japanese,
Japan, Beware, KAMIL IS COMING! 
haha!


3 komentar:

blubb155 mengatakan...

erh. ??? memakse ?? ade keee. mlampua !

fariza hani mengatakan...

um??
ko dpt ape??
asasi sains hyt??
haha..
same syidah..
hehe

Dominic Blaaque mengatakan...

Sains fizik, AAAAAAAAAH TIDAAAAK ahahahha
oh well,
life must go on haha