Jumat, 08 Mei 2009

Diet Tips From Muhd Idzham



*post ini ditujukan kepada umum, kerana terlalu ramai bertanya kenapa aku kurus
walaupun saya bukan seorang doctor mahupun bakal doctor, baju saya semua longgar hahaha
Berat terkini 59.5Kg
 
1-Saya tak makan banyak
2-Saya sentiasa lapar, tp saya tak makan gak
3-Saya kuat tido
4-Saya makan dua kali sehari maximum, kadang2 sekali je
5-Banyakkan Fibre dalam badan contoh buah-buahan, SAYUR PENTING!
6-Saya tak banyak melakukan pergerakkan
8-Saya kuat minum cofee hitam
9-Saya suka makan kentang, goreng, baked, etc.
10-Saya rase saya tak cukup zat haha

haha, pengamalan hidup saya mmg tak sihat hahaha

Hasilnya

taken on the 3rd of May 2009

Saya tak cukup zat
Baju semua longgar hahaha
Termasuk lah seluar haha
Pinggang sekarang 32-34 haha

Kepada sesiapa yang rase berat
No need to diet, just work out, how about build some muscles instead?
Get yourself in shape, not skinny
Skinny is tak cukup zat
Getting in shape means sihat
Kesihatan lebih penting berbanding kurus haha
The added weight is a start for building that stronger and healthier figure!

honestly, i'm dying to gain weight!

Problems i'm facing with this skinny weight
1-i'm unstable (physically)
2-I fall down easily
3-Tali pinggang kena pakai ketat2
4-Jam tangan ikat kat lubang pertama atau ke-2

KESIHATAN LEBIH PENTING!!!

So dont feel bad kalau mcm rase overweight skit
It means that ur healthy!
Masuk U nanti konfem kurus balik and back in shape!
HEALTH IS WEALTH!

aku tak cukup ZAT weh~!


2 komentar:

D3inT mengatakan...

hahahahahahahaha ye ijam kurus!

ikyn adzmi mengatakan...

Tak habis-habis.............