Jumat, 01 Mei 2009

UPU

First of all
SELAMAT HARI JADI WAHAI CIK FARAHIN ataupun dikenali sebagai BINTANG
kerana beliau seorang gadis jelitawan dari mana entah aku tak tau hahah
kini berada di Segamat Johor.
Happy 18th Birthday
Jauhi Rokok
Movies 18 ke atas takpe hahaha

Okeh
Terima Kasih ke Atas Ismail Azrry, Kerana Telah membantu aku check UPU

University Of Malaya
Physical Sains

Looks like i'll be going there ahahaahaha
sape dapat situ gak, TAHNIAH!

right now, i know me, peter and halimah dapat course yg sama
yg len2 sains hayat
semoga dapat menghayatinya! haha
sape lagi dapat kediaman 12, contact aku

Td pun jalan2 dan terjumpa satu kedai CROCS haha
aku tak tau kenapa aku ske sgt kedai crocs
akhirnya impian tercapai! haha
Kasut nak gi asasi


hahahhahaah mcm buaya

Nampaknya hasrat ke penang minggu depan tak tercapai juga haha
dan, SAYA PERLU EXERCISE!

3 komentar:

Anonim mengatakan...

tengs idzham hahah

blubb155 mengatakan...

erh. wht the hell. tak suke crocs !!!!!! ewww.. ko nk g blaja seyh !!! nk pegi melawaaa jeee nmpknye !! har har har XD

Dominic Blaaque mengatakan...

learn with style aleena hahha