Kamis, 08 Januari 2009

Jalan2







Setelah kepenatan jalan2 di City Square JB ( takde tempat lain ke nak gi? haha)
aku tgk dua movie hari ini, Diary of The Dead which was not scary but amusing at the same time haha tol tak pipa? haha and Bedtime Stories, to me, one of the best movies i've ever watch in my life haha blimey!
Aircond sejuk
sgt2 sejuk
haha

Disebabkan aku takleh tido, i decide to update dis blog because it was too short haha
i dont knoq i'm suddenly looking at 2nd hand bmw and mercs online haih... kuat berangan haha
E-class or 3 Series?hmmmm haha
i want both!hahaha

okayh sambung balik citer
setelah jalan2 penat2
aku rase seronok dapat bersiar-siar pada hari ini (mak aku boleh terlupa aku keluar rumah haha) and i forgot to buy doughnuts... takpelaaa tp air yg ada biji2 kaler itam tuh, kat CS murah weh!!! RM3.10 jeK! haha
oleh itu kepada semua penggemar starbucks, jangan gi starbucks, gi beli air yg ada bijik2 itam tuh.
Dan tadi lalu depan kedai starbucks, dia kasi air free weh! haha
tp aku rase cam geli nak amik dan aku tgk byk org tak amik sbb kami rakyat malaysia dan kami anti ZIONIS! haha padan muke starbucks!
pengajaran yang aku dapat hari ni, kalau nak tgk wayang, bukak internet dulu tengok ratings sesebuah moovee haha
dan sekarang aku rase aku kena gi skin center haha entah kenapa ubat yg dr sunita kasi tu mcm ada side effects kat kulit aku, biler aku cuci muke, kulit aku jd panas (hot haha) tp aku rase tu mungkin mmg proses nyer kot haha
terkenang kembali kulit aku masa bulan 6 taun lepas gitu, bersih weh!!! haha entah kenapa, biler dtgnya trial spm, kulit aku start penuh ngan acne dan nampaknya blum slow2 lagi haha
aku rase sebab aku layan sebatang mentos setiap hari masa time trial spm dan juge kit kat dan mcm2 coklat lah senang citer, duit aku abis beli junk food setiap hari ngan member aku yg bernama ilyas shukri haha miss ya bro! terkenang plak kat sekolah haha aku igt lagi kat atas meja aku ada tulis "Walaupun saya kuat tidur dalam kelas, saya percaya saya boleh pergi overseas" haha
insya Allah bleh jd kenyataan, DOAKAN AKU!!!!
kini aku sedang menunggu gaji 3 hari aku yg tak sampai2 lagi.... i think i'll spend it on guitar lessons haha or what about soul calibur? haha ada darth vader and yoda weh! kat jusco kena order dan game kat jusco mahal :(( jgn beli kat jusco! hahaha tp org yg jaga kedai game tu baik dan sangat2 berbudi bahasa
tp kalau guitar lessons aku takde guitar plak haha
rembat adik aku punye sudah hahaha
ada dua bulan lebeh lagi, kalau manfaatkannya main guitar okeyh gak kan? at least i can play an instrument either than a recorder haha kenangan sekolah rendah
hmmm eventhough i'm 18 this 2009, i dont know y i'm still like a kid when it comes to tv haha aku masih tgk ben10 dan mcm2 cartoon kat tv haha dan wat masa ni, cartoon favourite aku Avatar
dan kartun yg aku agak kecewa Ben 10 yg baru tu, ben 10 alien force sebab cam bosaan haha
kat channel singapore ada citer star wars clone wars, sampai hari ni aku tak tgk2 lagi.... :((
k lah itu saje, tetibe aku ngantok haha

Tidak ada komentar: