Rabu, 07 Januari 2009

News

i cant sleep
aku main2 ngan settings kat blog akuh, dan nampak nyer seronok aku ubah settings bahasa kepada bahasa indonesia haha and i like it dat way!!!!


semalam aku teringat aku tgk news pasal gaza
israel mmg babi
aku takleh nak kata apa
rakyatnya pun bleh tahan babi apabila news crew interview rakyat2 israel
rakyat2 israel sendiri sokong pemimpin mereka
aku pun sedeh tgk bom di sini sana di tv
kepada sesape ada astro kat rumah, news2 channel semua, bukalah sekali sekala,
banyak manfaatnya, aku tau korang asik nak tgk johnny depp kat star movies haha
takpun transformers kat hbo hahaha
cinemax aku taklayan, movie channel yg membosankan haha

okeh, sekarang aku tgh usik2 settings2 blog aku
dan nampaknya aku set bahasa indonesia and i like it!!!
kul 11 pagi kena gi jusco dan jumpa hasif dan asyraf dan naderk dan afifah dan lain2 kalau ada yg ikut lah kat
utk bersiar-siar di bandar johor bahru di hari bekerja
aku masih tak habis2 baca lg buku2 yg baru dibeli
ada kat 3 buku lagi utk dihabiskan
top gear bulan january baru bukak kalendar jek haha
dan mak aku mintak tampal kalendar tuh utk keluarga haha
bleh tahan cantik kalendar tuh
gambar lambo gallarado utk bulan januareeee
bukunya tak bukak2 lagi walaupun ada wajah kereta ferrari california engine depan yg sgt seksi haha
mcm mana pun SL63 jauh lebeh seksi haha
kepada peminat ferrari bernama Rena
California konfem kalah dgn Merc SL63, sebab jiwa V12 weh, biturbo plak tuh haha

Setelah berhenti kerja aku planning nak business
tp masalah sikit, aku kena tunggu umur 18!!! adoi....
aku rase lebeh baik aku guna nama akak aku dulu, yg tua bangka haha, 23 baru
sampai birthday aku bulan 4 nanti
then baru guna nama aku utk teruskan
aku harap aku berjaya
aku malas nak jimat2 minyak keter masuk U nanti haha

Dan semalam aku tgk forex rates (apa kejadah nya aku gi tgk forex rate? haha)
dan nampaknya duit england turun...
tuuuruuuunnnnn hahaa
1 pound sterling rm5 weh
hari tuh 1 pound sterling rm6.50 gitu
kepada sesape yg ada duit lebeh2
aku cdgkan korang tukar duit england cepat22222
nanti duit england naik 7 ke 8 ke
tukar balik
untung sehingga 3ringgit bg setiap pound haha
tp yg aku agak kecewa duit singapore tak turun2
aku nak shopping kat singapore weh
passport aku dah berabuk haha

and good news, I GAINED 2.5Kilograms!!! haha
i hope its muscles haha
k lah itu saja

oh dan kepada pembaca novel aku yg setia
jgn bimbang aku akan update!!!
sorry for the wait!

Tidak ada komentar: