Selasa, 27 Januari 2009

Sang Kancil VS Metal on 4 wheels

Di dalam ambang kesedihan, i feel like driving haha
hampir seminggu tidak memandu apa2 kenderaan sekali pun (termasuk menunggang basikal)
kecuali dalam dunia virtual reality Burnout Paradise haha
Adakah Bonda akan memberi izin kepada Anakanda utk memanduk keretanya yg sudah uzur dan berumur 22 tahun itu? haha
I have a feeling that i'm not going to drive anything even years after getting my license
i'll be treated like a noob just like how they treated my big sis b4(well, she is a noob haha)
Mom and Dad, I'M NOT UR ELDER DAUGHTER!!!!!!!
And my big sis will not let me drive her car(technically, my dad bought the car for him, but he just lend it to her), i think she could win the most swears in 10Km of driving, average 5 times i think hahahaha
cptlaa grad akak oi, hari2 duk belagak dpt kerja oil and gas, cptlah pegi, aku nak keter haha
Hampir kesemua game sudah habis dimain kecuali burnout paradise dan td baru abis main fallout 3 heheee
haih, i really2 feel like driving, i'm scared to ask because i know i will be disappointed by my parents answer (i'm a bit overprotected since i was born, sedeh kan?)
sabar zam sabar....................
hidup tak palat, kita je semua kena sabar dan sentiasa mencari keberkatan
Betul2 aku serupa takde hidup
kerana hidup aku dua je (buat masa ni)

1-Video Game
2-Driving Lessons

jika dua dua takde, aku tak tau nak wat apa.............................

bilerlah mahkluk2 yg lain nak abis cuti, aku perlukan keamanan haha
bosan woo
aku tak tau kenapa mak aku takut sgt kalau aku duk kat driver seat keter dia
padahal time dia takleh keluar jalan yg sempit, aku drive kan haih..
pelik ah manusia haha
i'm planning lepas grad nak duduk kat Saudi Arabia atau mana2 sahaja negara yg aman sentosa dan senang aku nak cari makanan yg halal

pg td dapat mimpi results spm (awal giler haha) semua dapat 1 and 2, add mat 1 hehe
tiba2 bm aku dapat 7,
9A 1D? haha agak menakutkan
aku berharap ada hikmah di sebalik mimpi sama seperti mimpi2 sebelum time dapat results PMR
setiap kali bermimpi A berkurangan tetapi ada sekali dapat 9A but aku tak amik arab, camne leh 9? haha namapun mimpi
k lah
aku nak tido, takde bende nak wat, them family is hogging the tv :((

Tidak ada komentar: