Minggu, 11 Januari 2009

sense... am i making any? haha


there's more to life than the force ya know? haha apa kena mengenaaaa

hari ini, saya main ninja gaiden
mule2 lawan pola bear like slug
then lawan these twin slugs yg mmg gross giler haha
then dapat mcm keys nak bukak satu pintuh ni
tetibe
kena lawan dragon plak
adoih....
nyawa aku dah nak abis, dan life dah takde adoih...
kesialan lah ninja gaiden haha
haha
okayh forget ninja gaiden
aku bangun pada sabtu pagi
dan turun bawah tgk tv
tetibe ada van bunga raya datang rumah aku
apa kejadah nye dia datang rumah aku?
padahal aku dah amik lesen practical L minggu lepas haha
mak aku pun riso aku pun riso apa kejadahnya dia dtg rumah aku,
oleh itu, kami pergi ke cawangan bunga raya di taman university dan bertanya
rupe2nye hq salah... adoih... haha takpe laaa
then aku tanya org tuh, biler lesen L aku nak siap, dia kata ari selasa haha
muke aku klako weh kat lesen tuh haha
then aku gi makan kat kedai makan kat2 situ
dan berjumpa dgn seorang insan bernama Azam dan seorang lg member2 zaman sk8board aku dulu ( aku main sk8board? haha) yg bernama acap, kami pun duduk di situ dan makan dan berbual-bual mereka tgh study ujian computer! haha
then aku balik rumah dan aku tido hahahh ehhh jap2, aku men game dulu then aku tido haha
aku bgn kul 3, ibu terlupa nak beli makanan tuk aku.....
last2 aku malas masak, aku order pizza sebab tgh ada offer beli satu pizza dapat free satu haha
dan yg surprise nyer, yg tukang antar pizza ke rumah aku adalah mmber aku, Wan Sapola, dah lama tak jumpa dia, ramai tul yg dah bekerja. aku pun rasa dgn penuh nikmat pizza2 itu haha dua regular makan sorang2 haha aku takleh abiskan haih...
kemudian pada waktu malam, aku tgk citer blood diamond kat hbo, leonardo dicaprio berlakon haha
menakutkan weh citer tuh, beberapa jam kemudian, aku sedang menulis blog ini haha

okayh, thats my bohsan life haha ciau

Tidak ada komentar: