Minggu, 11 Januari 2009

Menebas Rumput

Everyone needs to fill their active 10 haha


Setelah beberapa lama tak menebas rumput, around 11 bulan
saya pergi ke tempat berlatih menebas rumput utk mengasah bakat haha
bersama dgn2 alat menebas sakti yg berat2 dan pelbagai2 jenis,
saya tak berani guna yg panjang2, saya guna nombor lapan,
waduh.... rase berat nyer setelah swing ke belakang, maklumlah, dah lame tak pegang haha
dan biler swing ke bawah, tak tertebas rumput dan wat lawak je haha
setelah beberapa cubaan, akhirnya pegi jauh bola putih dgn straightttt haha
tp jari2 ku kesakitan dan blisters muncul, kulit2 di jari tak sekeras dulu, dah makin nipis, abis terkoyak haha maklumlah, asik duk rumah jadi pak guard, tak bersukan, skipping dalam rumah je haha dan balik rumah,
cabaran terhebat mak aku kasi,
mak
aku
surh
MASAK
yay!!!!!!!!!! haha
dan lauk hari ni
kambing, aku masak kambing weh haha tp cara aku paling senang di dunia
haha
aku guna oven, abis berasap tp sedap.... satu rumah bau kambing haha
nasib baik tak hangus
itulah saje hidup ku
ciau

Tidak ada komentar: